Etapy rekrutacji
Biuro Rekrutacji
ul. Mickiewicza 5, 64-100 Leszno
parter, pokój 131
tel. 65 525 01 12
adres e-mail: rekrutacja@pwsz.edu.pl
ETAP I
1. Obowiązkowa rejestracja w systemie rekrutacyjnym.
- Kandydat na studia stacjonarne i niestacjonarne dokonuje rejestracji na stronie internetowej rekrutacja.pwsz.edu.pl wypełniając kwestionariusz:
- wprowadzenie danych osobowych;
- wybór kierunku studiów;
- Wydruk podania na studia możliwy jest po wypełnieniu wszystkich pól kwestionariusz.
2. Po zarejestrowaniu się należy uiścić opłatę rekrutacyjną w wysokości 85,00 zł na konto nr 89 1140 1124 0000 4442 2200 1012.
Kandydat wnosi opłatę za dany kierunek oraz poziom studiów. Za formę stacjonarną i niestacjonarnę tego samego kierunku studiów kandydat wnosi jedną opłatę.
Przy wyborze więcej niż jednego kierunku studiów należy wpłacić opłatę rekrutacyjną osobno za każdy kierunek wpisując w tytule nazwę kierunku, którego opłata dotyczy.
ETAP II
- Instytutowe Komisje Rekrutacyjne dokonują kwalifikacji kandydatów do dalszego etapu rekrutacji. Informacja o zakwalifikowaniu pojawia się na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym.
- Po zakwalifikowaniu na dany kierunek studiów kandydat zobowiązany jest do załączenia kompletu wymaganych dokumentów w do systemu IRK w terminie ustalonym przez Uczelnię.
Sprawdź terminy
ETAP III
Ogłoszenie wyników przez Instytutowe Komisje Rekrutacyjne. Informacja o wyniku postępowania pojawia się na koncie w systemie rekrutacyjnym.